[Csaladtortenet 2] Sárospatak evangélikus anyakönyvei

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2016. Feb. 18., Cs, 17:31:48 CET

Dvorzáknál Sárospatak:
Sárospatak (Sáros Kis- és Nagy-Patak),
RK. 1653 Kassa,
GK. 881 Munkács,
ág. 57 -,
REF. 2048 Tiszáninnen,
un. 3 -,
IZR. 714.

Tehát eveng. keresztelés helyben nem volt és az sincs megadva, hogy melyik
szomszédos településre mehettek volna enang. gyermeket kereszteltetni.
Legközelebb Sátoraljaújhelyen volt evang., de ott is csak 1893-tól.
Marad Abaújszántó, vagy Tállya, vagy valamelyik közeli felvidéki evang.
falu, de ezek messzi vannak.
Ahogy Berci is írta, a ref anyakönyvbe vezethették őket, vagy áttértek.

üdv: Előd