[Csaladtortenet 2] I. világháborús katonakép

Szigeti Ágnes szigeti.agi at freemail.hu
2016. Feb. 18., Cs, 18:50:05 CET

Kedves Kutatótársaim! Szeretném a segítségeteket kérni, mert már lassan két napja, hogy nem boldogulok a problémámmal... Dédnagyapámról előkerült egy fotó, ami a családi emlékezet szerint katonakép - ezt csatoltam, hogy meg tudjátok nézni.Végignéztem a fortepan oldalán több száz korabeli képet, azok között egyetlen olyat találtam 1917-ből, amelyen hasonló egyenruhában vannak karabélyos katonák. A karabély szerintem egy Mannheim modell, de előfordul, hogy tévedek. Ez az a kép: http://fortepan.hu/?view=all&lang=hu&tags[]=els%C5%91+vil%C3%A1gh%C3%A1bor%C3%BA Nem tudja valamelyikőtök véletlenül, hogy ez milyen csapattest lehet? Az egyenruhája meglehetősen egyedi az általános egyenruhákhoz képest. Milyen információkat lehet a kép alapján összeszedni? Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket! Ági