[Csaladtortenet 2] Családfa

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2016. Feb. 23., K, 17:41:12 CET

Kedves Teréz,

Igazi kihívás és nem sikerült tökéletes megoldást találni!!! A 2014-es
FTM-rel sikerült valamennyire megközelíteni....
Próbáltam a Legacy FT saját szoftjával, TreeDraw-val, 7-es RootsMagic-kel,
egyik sem vált be ennyire.... Ezzel meg az a gond, hogy a nevek fordítva
vannak, meg semmi nincs magyarul benne....
Ha valaki tud erre jobb megoldást (és biztosan van jobb megoldás), nagyon
kíváncsi lennék. :)

Üdvözlettel:

Nagy-Vajda Domi

U.I. Csatolom a gedcomot is