[Csaladtortenet 2] lejelentkezés

László Bocsor l.bocsor42 at gmail.com
2016. Feb. 23., K, 21:38:57 CET

Kedves indexelő társak!

Rövidebb vagy esetleg végleges kikapcsolásra számítsatok. Holnap reggel
bevonulok a szívkórházba, ahol valószínüleg kiszedik a tágítás érdekében
berakott értágítókat, amelyek esetleg összeomlottak és a szükületet
fokozták, szóval nem tudom, hogy mire számítsak, de elképzelhető, hogy 3-4
napig nem leszek a várfalon, hogy visszaverhessem az indexelők köréből
támadó kételkedőket.
Be kell vallanom, hogy nem vagyok tanult anyakönyvvezető, sőt merem
állítani, hogy olyan nincs is, mert elöbb fel kell állítani a szabályokat,
hogy azokat megtanulják, de ezeket a szabályokat tanulatlan, azaz
anyakönyvezetés tekintetében semmilyen tudássaL NEMRENM