[Csaladtortenet 2] "Alexandergasse 1 in Pest" 1857-ben

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2016. Feb. 28., V, 11:43:15 CET

Kedves Stephan,

Az Erzherzog Alexandergasse (Sándor Főherceg u.) Józsefvárosban volt, a mai
Bródy Sándor utca vonalán. Szerintem az 1-es szám a térképen bejelölt
helyen volt. Csatolok egy 1873-as lakcímjegyzéket. Igaz, hogy későbbi, mint
az általad jelzett évszám, de szerintem így volt az 15 évvel korábban is.

Link a mai térképen:
https://maps.here.com/directions/walk//Br%C3%B3dy-S%C3%A1ndor-utca-2,-Budapest-1088,-Magyarorsz%C3%A1g:47.49212,19.06168?map=47.49221,19.0616,19,satellite&fb_locale=hu_HU

Link a korabeli kataszteri térképen (ezen kivehető az 1498-as szám, ami az
1. számnak felelt meg a csatolt lakcímjegyzék szerint):
http://mapire.eu/en/map/cadastral/?bbox=2121749.780097025%2C6022660.072427624%2C2122565.506508256%2C6022972.389347882

Üdvözlettel:

Nagy-Vajda Domi

2016. február 28. 12:11 Stephan Andréewitch írta, <