[Csaladtortenet 2] Családfa kutatás!

Andrea Kocsisne Abonyi kocsis.abonyi.andrea at gmail.com
2016. Jan. 1., P, 20:32:46 CET

Kedves Mindenki!

Nagyapám  Matonogh Béla nagyon rég elhunyt /kisgyermek koromban/ .

Arra emlékszem ,hogy beszélgettek nagyival elmegy a levéltárba felkutatni
visszamenőleg a családfáját,sajnos nem tudom mi lett a végeredménye./kicsi
voltam. :(  Viszont rákerestem itt a Matonogh Alajos /dédnagypapa/ névre és
előhozta /hogy valaki a XX században kutatott utána de valami előfizetést
kért ne haragudjatok nem vagyok ismerős ezen az oldalon.

Mi lenne a dolgom hátha én is végre megtudhatnám amit a nagyszüleim
kiderítettek.

Előre is köszönöm a segítségüket

Köszönettel Kocsisné Abonyi Andrea