[Csaladtortenet 2] Keresés

Berci Tóth toberci at gmail.com
2016. Jan. 3., V, 18:13:30 CET

Kedves Lista tagok!

Egyik ősöm Weinp(b)er Ulrich halálát keresem. A családkönyv szerint
állítólag Soroksáron halt meg 1755 október 6-án 80 évesen, de sehol nem
találom. Megnéztem a körülötte lévő éveket de ott sem volt.

Esetleg valaki nem tudja hol történt a halálesete? Talán ugyan úgy
valakinek az őse, de ő rájött a halálesetére, ilyen nincs?

Korábban Dunaharasztiban éltek lehet ott halt meg és elírták a
családkönyvben?
Találkoztam már benne hibával de általában egy-két évet tévedtek...

Üdv. Tóth Berci