[Csaladtortenet 2] Szajol anyakönyvei hol találhatók

Maria Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2016. Jan. 4., H, 21:43:11 CET

Kedes Magdi!
Pista mar megvalaszolt. Talan konnyitek, ha leirom a lepest.

Probald ezt megnezni. Ha az elso oldalt felhoztad, ott latod az anyakonyvek mikortol meddig vannak filmre veve.
Ha a fenykepezogep kepere kattintasz elohozza azt az evet amivel kezdodik az a film.

Ha kell segitseg, irjal.

https://familysearch.org/search/catalog/740410?availability=Family%20History%20Library <https://familysearch.org/search/catalog/740410?availability=Family%20History%20Library>

https://familysearch.org/search/film/004812210?cat=740410 <https://familysearch.org/search/film/004812210?cat=740410>

Udv. Marcsi.