[Csaladtortenet 2] Visszatértem és amit kutatok

Zita berger zitus.berger at gmail.com
2016. Jan. 6., Sze, 06:44:58 CET

Sziasztok!

7 év kihagyás után visszatértem  a családfakutatáshoz, ott folytatom
ahol akkor abbahagytam.
Szekszárdi anyakönyvekben kutatok még az 1800-as éveket, és annak elejét..

Az anyai ági felmenőim részéről a következő felmenői nevek vannak a
katolikus anyakönyvben, amelyeket kutatok:.
Lovász (Lovasy), Budai (Buday), Prantner, Baka, Füri, Pollermann, Bóvári,
Csuka, Valdetz, Nyéki, Ferger, Bartos, Vinkler (Winkler), Pollermann.

Puskás név is avan anyai ág női felmenőiben, a Puskások elsősorban nem
szekszárdiak, bár sok van belőlük reformátusokban Faddon, és
katolikusban Tolna városában.A Puskásokat egyenlőre én nem kutatom.

Apai ágon pedig a Somogy megyei Iharosi járásban lévő Csicsó mai nevén
Somogycsicsóban vagyok érintett  a Bohár dédapám született ott.
Apai ágon az egykori Vas megyei Léka településében vagyok érintett,
dédanyám Schobervalter és az édesanyja Lohr.

Tehát 7 év után visszajöttem a listára, és folytatom az egykoron
abbahagyott családfakutatást, és természetesen én is használom
december eleje óta a FS-t is :).

Sikeres kutatást mindannyiunknak az új esztendőben