[Csaladtortenet 2] felhívás előfizetésre

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2016. Jan. 10., V, 10:41:26 CET

Kedves Lista!

Az ilyen kéréseimmel mindig Sztrányai Ildit zaklattam, és most zavarban
vagyok, konkrétan kitől is kérhetek segítséget a macse vezetőségben az
alábbiakhoz.
Mellékelek egy felhívást, melyet ajánlok minden társunk szíves figyelmébe.
Az a kérésem, hogy ha lehet, akkor ez a felhívás kerüljön fel a honlapra.
Reklámként, az igaz, de nem haszonszerzés céljából, mert aki kicsit is
tudja, mennyi munka van az ilyen és hasonló projekt mögött, aligha
gondolhatja, hogy ennek anyagi haszna lesz.
Viszont a téma csak a kevés számú genealógus érdeklődődésére tart számot, s
hol lehetne máshol jobban tájékoztatni őket, mint itt.

További kérésem a külföldi levelezőlistákon barangolóktól, hogy egy-két
rövid mondatban bemutatva a felhívás tartalmát, töltsék fel oda is!
(osztrák, német, svéd, amerikai, román, stb. levelező listákon barangoló
tagtársaink vannak köztünk)

Amennyire tudtam, én is készséggel álltam és állok ezután mindenki
segítségére, és hasonló kérésem nem sok lesz a jövőben! (Egy-két év múlva
elkészül a majsai településkönyv, akkor majd megint...).

Sajnos a vezetőségből senkit nem ismerek személyesen, s az elnököt csak nem
zavarhatom ilyesmivel....

Továbbá örülnék minden hasznos ötletnek, hogy mely szervezetekhez volna
érdemes még elküldeni a felhívást, mitöbb, felhatalmazom a listát, hogy
küldjék boldog-boldogtalannak....

Segítségeteket köszönve,
tisztelettel,
gy.