[Csaladtortenet 2] felhívás előfizetésre

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2016. Jan. 10., V, 13:07:43 CET

Kedves Gyuri!

A Macse elnökét (jó, ne beszéljek más nevében...), vagy az elnökség tagjait
nem lehet "zavarni" családkutatási ügyekben, mert ez a dolgunk. Persze,
Ildi eltökéltségének és elhivatottságának magasába még egyikünk sem ér fel,
de ha továbbra is ő (is) szól, igyekszünk, hogy megfelelhessünk a
feladatnak.
És a honlapon (ez is Ildi alkotása!) megtalálható a kapcsolattartást is
biztosító elnökségi lista.

http://www.macse.hu/society/tisztsegviselok.php#pdf/A_MACSE_tisztsegviseloi_v01.pdf

No és ugyanott nagyon örülnénk, ha a tettrekész családkutatók közül
legalább néhányan jelentkeznének, hogy Ildi feladatai közül egy kis részt
felvállalnak, mert az mindenki érdeke.

Üdv. Judit