[Csaladtortenet 2] Kutatás az USA-ban és Kanadában

Földiné Csudai Henrietta csudai at freemail.hu
2016. Jan. 15., P, 10:24:58 CET

Kedves Levelezőtársak, Én nemrégiben csatlakoztam hozzátok, mert én is kutatom a gyökereimet. Tolna megyében. Sváb betelepítésektől a II. világháborus kitelepítésekig.Sikerült megtalálnom A dédipapám testvéreinek házasság kötési okirataikat 1910-ből. de ezt az USA-ban Ohio államban Summita városban tették, nem tudom hogy hogyan tudok ebben tovább menni keresni. Szeretném megtalálni még az élő rokonainkat. Tud ebben valaki közületek nekem támpontot adni.És esteleg Kanadához?    (Glöcknereket kutatok) Előre is köszönöm.Földiné Csudai Heni Szekszárdról.