[Csaladtortenet 2] verlustliste ort jelentése

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2016. Jan. 15., P, 21:08:49 CET

Kedves Lista!

Majd 8 éve nyomozom Lengyel István dédapám ezredét az első világháborúban.
A család emlékezete alapján nem volt tiszt, ezért nem is kerestem
(kerestettem a Bécsi levéltárral)
közöttük.
Míg ha mellékelt fogságbeli képet jobban megnézve kettő dolog ugrott be álló
dédapámmal kapcsolatban és ehhez kérném a véleményeteket:
1. Prémes kabát tiszteknek jár nemde?
2. 1 csillagot látni vélek a gallérjánál.

Ezzel a képpel kapcsolatban az ülő ember nadrágja milyen alakulatnál
lehetett használatos?

Továbbá találtam a Verlustliste1914-es sebesültjeinél egy Lengyel István
zászlóst (1 csillagos tiszt is stimmel), aki éppen akkor született mint
dédapám.
Igen ám de nem Budapesten. Vagy a név után megadott helységnév a lakhelyét
jelölte bevonuláskor?
Mellékelem a rövidítés fordítását és  a bejegyzést is. Mi a tapasztalatok az
Ort jeöléssel kapcsolatosan a Veszteséglistákban?

Köszönettel:

Benke Zoli