[Csaladtortenet 2] névváltozás

Sándor Polereczki polesinya at gmail.com
2016. Jan. 16., Szo, 01:42:57 CET

Ezek a nevek, amiket János ott látott, többségben tót (szlovák) nevek.
1718- ban telepítette be Kiskőröst a Wattay család felvidéki többségében
evangélikus tótokkal. Sajnos az apai ágammal elakadtam, de úgy gondolom az
én családom is akkor került le Kiskőrösre. Ja, merthogy kiskőrösi vagyok.

" Keresem nagybátyám feleségét, aki 1904 körül született Ökördipusztán. (Öt
kilométerre a férje lakóhelyétől, Csengődtől). Elvileg Kiskőrösön kellett
szerepelnie az anyakönyvben, de ott nem találom. Hol érdemes keresnem?
 Üdv, János"

A hölgynek neve is van?

Üdv : Polereczki Sándor