[Csaladtortenet 2] verlustliste ort jelentése

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2016. Jan. 17., V, 15:14:00 CET

Kedves Lista!
Köszönöm szépen a kérdésemre adott válaszaitokat.

Összegeznék:
Egy picit nyert a születési hely, de sokan írták a lakóhelyet is.
Közben németül beírva a kérdést egy német honalapon azt írták zömmel a
születési helyet adták meg így,
de gyakran a lakóhelyet is.

Erre felbuzdulva írok majd Bécsbe újabb levelet.

Köszönettel:

Benke Zoli