[Csaladtortenet 2] Szabó család kutatása új tagként segítség kérése

Szabó Csaba szab.csi at freemail.hu
2016. Jan. 19., K, 17:45:22 CET

Kedves MACSE tagok!

Nagy örömömre szolgál hogy közétek tartozhatok.
kb 10 éve foglalkozom Néprajzi gyűjtéssel, Néptáncoktatással, Folklorisztikával.
Most jött el az idő hogy a Kapolcsi Szabó csald történetét kutassam.
Kutatásaim során az 1652-es évig tudtam visszamenni, de nem tudom hol kell keressem a korábbi adatokat.
A családi címerünk nem találom, pedig ketségtelen nemes család vagyunk.
Kérek tőletek erre segítséget, bármi féle adatotok, stb van kérlek osszátok meg velem.
Ha valakinek Kapolcs, Taliándörögd, Vigántpetend, Öcs települések anyakönyveire lenne szüksége nagy örömmel segítek, befotóztam őket.
Kérlek titeket aggyatok tanácsot nekem, nagyon hálás lennék nektek.
Köszönöm előre is.
Tisztelettel: Szabó Csaba