[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / családfakutatás

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2016. Jan. 20., Sze, 08:43:12 CET

Mondjon rám bárki bármit, de nekem kikapcsolódás a családfa kutatás, sőt a
férjem szerint már beteges pótcselekvés. :)

Pedig az indexelésről még nem is tud... :D
Amúgy az a legnagyobb feszültséglevezetőm, ha ideges vagyok, tökre
megnyugtat egy félóra indexelés!

Azt viszont nem írja, hogy mindezt mennyi idő alatt viszi véghez és hány
ágat vizsgál meg, szerintem az is fontos, mert én csak az apai apai ágat
vittem végig eddig 1 év alatt. A többihez majd levéltár kell, vagy hátha
később digitalizálják a Váci egyházmegyénél, mert Pest megyei adatok.

Üdv: Panni