[Csaladtortenet 2] Egy érdekes, kéziratos daslos könyv

István Nyitrai nyitraid at gmail.com
2016. Jan. 20., Sze, 10:11:29 CET

Kedves Levelezőtársak!

Nővérem hagyatékából, hozzám került egy 1896 szeptember 8.-án megnyitott
kézirat, melynek címe: *Dalos könyv egy kislánynak.*
Belelapozva, azt hiszem a szerző neve: *Inczédy László* és az első verset *Falk
Ibolykának* ajánlja.
Valószínű a Születtem én..című versben a szerző önmagáról ír,
*Három lóbőr maradt reám, *
*De én eztet keveseltem*
*És nagyobbra törekedtem..*
*Ma már pedig így kiáltok,*
*Főrendiház tagja vagyok*

Ez a könyv egyébként 188 lapból áll, és 58 verset tartalmaz.

Érdeklődöm, hogy vannak e köztünk olyanok, akik Inczédy, vagy Falk
családnévben érdekeltek. Magánban várom jelentkezésüket.

Üdvözlettel: Nyitrai István