[Csaladtortenet 2] profik

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2016. Jan. 20., Sze, 16:11:26 CET

Ez a "profi" szó is... A professzionális rövidülése lenne és nem a
"hivatásosnak".
A kettő nem feltétlen ugyan az, illetve inkább úgy fogalmaznék, a nem
hivatásosok is lehetnek profik.
Ez a "profi" szó félrevezető a laikusok számára.

Az egyik honlap pl. ki is mondja - nagyon tetszik, idézgetni is szoktam
viccből - hogy, "egyesek azt hiszik, hogy orvosként, vagy autószerelőként a
családfakutatáshoz is tökéletesen értenek." :)

üdv: Előd