[Csaladtortenet 2] [MACSE: 13420] Szlovák anyakönyvek

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2016. Jan. 22., P, 02:03:46 CET

A kőművesekkel (Nekem is volt egy ilyen felmenőm.) csak az a baj, hogy nehéz őket megtalálni, mert foglalkozásuknál fogva sokszor költöznek.  Persze láttam egy olyan falut Háromszékben, ahol a faluban majdnem mindegyik férfi értett a kőművességhez is, és kiegészítő foglalkozásként időnként eljártak pl. Bukarestbe dolgozni kőművesként.  Egyébként egyetértek Páli Istvánnal.

Üdv:  Gáspár Hédi