[Csaladtortenet 2] Szabó Család Kapolcs segítség kérése

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2016. Jan. 24., V, 19:30:29 CET

Kedves Csaba!
Ha már az 1600-as éveknél tartasz, akkor gondolom az összes anyakönyvet
átnézted már, így nem lehetsz zöldfülű. Gyulakeszi, Diszel, Káptalantóti
anyakönyveit mind nézted? Veszprémi Érseki Levéltár a javaslatom amúgy.
NJ
Ezt
az e-mailt egy Avast védelemmel rendelkező, vírusmentes számítógépről
küldték.
<#DDB4FAA8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>