[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2016. Jan. 28., Cs, 13:15:41 CET

Kedves Gere Miklósné!

A macse épp az ilyen érdeklődések kielégítéséért létrehozott [köszönjük a
létrehozók közreműködését!!!] egy külön adatbázist, ahol megtekinthető
miden már megjelent települési családkönyv könyvészeti adata (helyesebben
minden, egy egész településre vonatkozó anyakönyvi adatbázis, akár könyv,
akár web alapú),, amely már a történelmi Magyarország tekintetében
megjelent, vagy amelynek készületeiről tudomást szereztünk!

http://www.macse.hu/society/csaladkonyv_keres.php

Itt tehát választ kaphatsz a kérdésedre. Ha tudomásodra jut a macse
adatbázisából hiányzó információ, akkor kérlek jelezd nekem!

Fantasztikusak a Gere borok! (Nekem a bor Villánynál kezdődik és ott be is
fejeződik, csak villányi vörösborokat iszom!)

üdv:
gy.

2016. január 28. 12:56 Gere apartmanok és nyaralóházak Harkány írta, <