[Csaladtortenet 2] Fwd: MACSE VACSI

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2016. Jan. 29., P, 12:56:15 CET

Tisztelt vidéki kutatótársak !

A lehetőségeket a tagság összetétele határozza meg ! 2015-ben közel
ugyanannyi (100-100) tagot
vettünk fel Budapestről és Pest megyéből, és vidékről.
Míg a pestiek - kerülettől függetlenül - el tudnak jutni egy vacsorára,
és éjszaka is hazaérnek, és Pest
megyeiek is jórészt megtehetik ezt, a vidékiek csak akkor tudnak egy
ilyen esti rendezvényen részt venni,
ha itt tudnak aludni.
A vidéki rendezvény kerékkötője nem az idős kor - általában nem gyalog
kell menni - hanem a vidéki tagság
szétszórtsága. Még a nagy megyeszékhelyeken se találni egy 8-10 fős
törzsasztalhoz való tagot.
De ha valaki szervezne vidéken valamit, én szívesen szervezek hozzá
pesti látogatókat.
Lehetne ez akár egy hétvégi kirándulás, de akár egy vacsora is.

Én sajnos magában a vacsorában, programban nem tudok segíteni,
helyismeret hiányában, de az oda-vissza
utazást szívesen megszervezem.

A BB21 MACSE Családfa klub keretében most indulnak a szombati matinék
vagy szemináriumok, ahova várjuk
a vidéki kutatókat is, szeretnénk legalább egy délelőtti és egy délutáni
kurzust tartani,és szívesen szervezek utána
egy kora délutáni est-ebédet is.

Beszeda Laci