[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2016. Jan. 31., V, 12:04:51 CET

Kedves Listatársak
Elmesélem egy kudarcos kutatásomat, hátha valakinek van még ötlete, MACSE
halálozások c. anyakönyveket néztem, kivételesen nem hagytam ki.
Tehát Bányai József

*Népszava 1935.07.28 20.o  Pécsújhely 7 II. dűlő *

*Népszava 1935.10.10 Felsőgalla Apponyi u.11*

*Rakéta több  feladvány is 1940.08.27 (Pécs!!) Megfejtők között 1941.01.28
Dorog,*

*Azt adják még meróla, hogy elhunyt 1942?*
Ezek után megkereste, Pécs, Dorog, Tatabánya Polgármesteri hivatalait:
Bányai József halálára vonatkozóan áttekintettük Pécs, illetve az akkori
önálló anyakönyvi kerületek (Patacs, Mecsekszabolcs, Somogy) betűrendes
névmutatóit 1938-1946 közötti időszakban, azonban Bányai József
halálesetére utaló adatokat nem találtunk

Tisztelt Négyesi György!

Átnézésre került a dorogi halotti anyakönyv 1937-1945-ig, de sajnálattal
közlöm, hogy nem találtuk Bányai József halálesetét itt Dorogon.

Telefonon Tatabánya anyakönyvvezetője: 1940-49 között nincs Bányai József
csak egy csecsemeő, mind a 4 részt megnézték, Tatabánya, Felső és Alsógalla
és még egy, azt nem jegyeztem meg

ÖTLET?

Köszönettel 4si Gyuri

u.i. semmi mást nem tudok róla, tehát nincs vallás