[Csaladtortenet 2] segitseg

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2016. Jún. 1., Sze, 21:22:09 CEST

2016.06.01. 20:12 keltezéssel, janos írta:

>  abba hogy hol tudnam megtalalni szuleim halala idejet.Mindenhol
>     probaltam keresni de nem sikerul,nagyapam Csaplar Janos
> volt,nagymamam
>     Farkas Maria,Edesanyam Csaplar Julianna,apam Szobolloi
> Istvan.Nemtudom
>     megerteni az en nevem hogy lett Szobolodi Janos,koszonom barki
>     segitseget,probaltam beiratkozni a forumba de keptelenseg
>     regisztralni.Koszonom barki segitseget aki a jo iranyba tud
> forditani.
A névváltoztatás nyilvánvaló elírás eredménye.
A vonatkozó törvények értelmében a levéltári adatok nem kutathatóak.
Javaslom a lakóhely szerinti anyakönyvi hivatal megkeresését. Ha
jókedvükben vannak, segítenek. (Hivatalosan segíteniük kell.)
A temető irodáján felvilágosítást lehet kapni, ők intézik a sírhely
meghosszabítás ügyét. Ebből kifolyólag ki tudják adni a haláleset
időpontját. Üdv, János