[Csaladtortenet 2] Hanula Jutka búcsúztatása

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2016. Jún. 2., Cs, 09:47:10 CEST

*HANULA JUTKA BÚCSÚZTATÁSA*

Feleségem, Jutka ma egy hete, május 25.-én délután 5 órakor ment el. Otthon
érte a halál percekkel az orvosi vizsgálat után az orvos újra elővette a
sztetoszkópot, meghallgatta, majd közölte: nincs szívhang!

Feladatom, hogy méltó módon búcsúzzunk el Tőle!

Búcsúztatása *június 16.-án, 12-16 óra* között lesz a Pilisben, az *Apátkúti
*völgyben a *Vadászház* kertjében.

Elérhetősége:
http://hunting.parkerdo.hu/hu/?portfolio-item=apatkuti-vadaszhaz
                     (Autóval, Budapestről kb.1 óra)

Képekben:
https://www.google.hu/search?q=ap%C3%A1tk%C3%BAti+vad%C3%A1szh%C3%A1z&newwindow=1&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiR78KWq4fNAhUKvRQKHcDHAmAQsAQIIA&dpr=1

Elérhetőségeim: 1024 Bp. Buday László u. 14.

                            Email: elekistvan41 at gmail.com
                            Tel: 1-316 85 38
                            Mobil: 06 20 94 50 254

2016. július 1.

                                                                     Dr
Elek István

 Kérem, aki részt kíván venni a búcsúztatáson nekem jelezze vissza
szándékát.

 Sztrányai Ildi