[Csaladtortenet 2] Fórum regisztráció ( alias: segítség)

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2016. Jún. 3., P, 16:14:04 CEST

Édes Jánosom :)
Részletezem:

- Fórum regisztráció:
A fórum oldalon, a bal felső sarok körül a "regisztráljon" szövegre kell kattintani, majd kitöltöd az alábbiakat:

Felhasználónév: - amit szeretnél bejelentkezési azonosítónak. Szvsz. a vezeteknev.keresztnev praktikus
E-mail: - az e-mail címed, praktikusan ugyanazt érdemes választani, mint a levlistán
A felhasználók küldhetnek nekem e-mailt: akarod vagy nem
Válassz jelszót: a fórum belépéshez váálasztott jelszó
Erősítsd meg a jelszót: fenti mégegyszer

Spam ellenes rész:
Írd be a képen látható betűket: írd be
Kérem, adja meg a családtörténet2 levelezőlista e-mail címét: értelemszerűen a csaladtortenet at levlista.theka.hu -t kell megadni.

Ezután kapni fogsz egy megerősítő levelet (lehet, hogy a spam mappában landol), az abban levő linkre kell kattintani, s kész, be lehet jelentkezni.

Üdv,
Gazsi