[Csaladtortenet 2] Kossuth Lajos és Haynau leszármazottai

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2016. Jún. 3., P, 20:50:27 CEST

Talán nem is olyan csoda - katona volt, teljesítette ("azoldali" szemszögből nézve:jól) kötelességet.
Hogy mi volt személyes véleménye nem tudjuk (nem tudok emlékiratairól, pedig érdekes lenne).
Ha itt telepedett le miért is ne asszimilálódott volna a helyi körülményekhez ?
Szeretni 500 év múlva sem fogjuk, de esetleg megérteni.. ?
Üdv,
Gazsi
P.S. Minden aradi vértanú - mint k.u.k. katona - esküt tett a császárra: hivatalosan ez állt a halálíteletek mögött (ahogy tudom).