[Csaladtortenet 2] erdeklodes

Szeitz Ferenc szeitz.ferenc at gmail.com
2016. Jún. 7., K, 05:11:49 CEST

Érdekes, mindenkitől függetlenül én is ezt a laminált üzenet hagyós
megoldást alkalmaztam,az ükszüleim fellelt sirján  és erre érkezett válasz
nagyapám unokatestvére.

A temetőben a temettető, illetve a sír felett rendelkező személyről
semmilyen feljegyzés nem volt. Elöttem lapozták fel az 1970-es könyvet.

Szeitz Ferenc
2016. jún. 7. 2:58 ezt írta ("Baiersdorf, Christof" <
c.h.baiersdorf at t-online.de>):