[Csaladtortenet 2] Tiszaszalók és Bácsgyulafalva

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2016. Jún. 7., K, 18:29:38 CEST

Kedves Kutatótársak!

1864-ben Tiszaszalókon született Fü(i)lep Apollónia. Tiszaszalókot nem adja ki a FS helységkeresője; egyébként 1895 után Abádszalók lett, egyesítették Tiszaabádot és Tiszaszalókot.
Tudnátok ötletet adni, hol keressem?

Bálint Károly: Bácsgyulafalva családkönyve nekem megvan, csak ajánlani tudom mindenkinek, töményen anyakönyvi adatokkal! Sajnos, az avt. miatt néhány adat nem kerülhetett bele a könyvbe. Ha valakit érint a téma, írjon, hátha tudok segíteni.

Üdvözlettel: Borsosné Magdi.