[Csaladtortenet 2] Magyar Családtörténeti Adattár

Matuska Judit judit.matuska at chello.hu
2016. Jún. 9., Cs, 07:09:15 CEST

Kedves Pista és János,

nagyon köszönöm a gyors válaszokat. Sajnos nem sokat találtam, de ez
megerősít abban, hogy írjak a Családtörténet, Helytörténet, Történelem
csapatának annak érdekében, hogy a Matuska és a Comáromy családok is
bekerüljenek a MACSE adatbázisába. Sajnos visszautasították az átküldött
családfámat, mert nem elég számukra a parte cédula, az interneten található
2 perces film, amin Matuska Péter, svéd nagykövet kiszáll a hintóból, hogy
átadja megbízólevelét a királynak, és még sorolhatnám. Én vagyok az utolsó
ebben a családban, nincsenek élő rokonaim, és szeretném ha őseim méltó
helyre kerüljenek.

Köszönöm. Judit