[Csaladtortenet 2] Újdonságok 2016-06-11

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2016. Jún. 11., Szo, 15:54:01 CEST

Kedves Levelező Társak!

Sztrányai Ildi kérésére elvállaltam, hogy a jövőben helyette én tegyem közzé hetente (?) a MACSE honlapjának Aktualitások rovatából összeszedett újdonságok jegyzékét.

Véleményem szerint erre igazából nem lenne szükség, hiszen mindenki maga is végig klikkelhetné a honlap Aktualitások menüjében megnyíló alrovatokat. Ez tehát egy kényelmi szolgáltatás, amely a tagságot mentesíti ettől a “fáradságos” munkától, és csokorba gyűjtve együtt nyújtja számára az adott időszak újdonságait. Mindez a Lerch Jancsi által készített programnak köszönhetően nekem gyakorlatilag egy igen egyszerűen végrehajtható feladat.

Ildi kérésére még a következőket továbbítom:

Az új tagjainkat arra kérjük, hogy a kutatott neveiket tegyék be a KUKÁ-ba, ide:
http://www.macse.hu/society/kutatoikapcsolat.php
Aki jelezte, hogy van már bizonyos nagyságú családfája, ide küldje, az Adattár bővítésbe:
http://www.macse.hu/society/csfakbolbevezeto.php

És akkor következzenek az újdonságok!

MACSE honlap újdonságai időrendben ...

2016-06-11
Aktualitások/Hírek/2016.06.20. MNL - Könyvbemutatók
http://www.macse.hu/society/hirek.php?id=182

2016-06-07
Aktualitások/Rendezvények/2016.05.06. „Év Kutatóhelye 2015„ díj átadása határon túl – Kassa
http://www.macse.hu/society/talalkozok.php?id=21

2016-06-06
Aktualitások/Rendezvények/2016.04.04. „Év Kutatóhelye 2015„ díj hazai átadása - Vác
http://www.macse.hu/society/talalkozok.php?id=20

2016-06-06
Aktualitások/Hírek/2016.06.06. Digitalizált mikrofilm anyakönyvek - MNL
http://www.macse.hu/society/hirek.php?id=181

2016-06-04
Egyesület/Tagjaink/Posztumusz tagok/Hanula Judit 1947-2016
http://www.macse.hu/society/posztumusz.php?id=13

2016-06-03
Aktualitások/Füredi Asztaltársaság/2016.06.16. MACSE BFA Meghívó
http://www.macse.hu/society/bfa.php?id=16

2016-06-03
Aktualitások/Füredi Asztaltársaság/2016.05.26. Emlékeztető a MACSE-BFA összejöveteléről
http://www.macse.hu/society/bfa.php?id=15

2016-06-03
Aktualitások/Hírek/2016.06.03. Tiszteletbeli tagok
http://www.macse.hu/society/hirek.php?id=180

2016-06-02
Impresszum/Frissítve
http://www.macse.hu/society/impresszum.php

2016-06-02
Adattárak/Anyakönyvek/Elhalálozás adatbázis bővítve (43)
http://www.macse.hu/databases/deaths/deaths.aspx

2016-06-02
Adattárak/Anyakönyvek/Házasságok adatbázis bővítve (83)
http://www.macse.hu/databases/marriages/marriages.aspx

2016-06-02
Adattárak/Anyakönyvek/Születések adatbázis bővítve (43)
http://www.macse.hu/databases/births/births.aspx

2016-05-31
Aktualitások/Matrikula/Megjelent a 2016. évi 1. szám
http://www.macse.hu/society/matrikula.php?id=2016

2016-05-24
Adattárak/Emlékművek/Adattár frissítve (40)
http://www.macse.hu/memorials/default.aspx

2016-05-22
2016.05.21. MACSE Közgyűlés - arhív felvételek -
http://www.macse.hu/society/felhivasok.php?id=108

2016-05-20
Impresszum/aktualizálva, frissítve
http://www.macse.hu/society/impresszum.php

Ildi eddigi munkáját megköszönve kívánok mindenkinek jó böngészést!
Üdvözlettel,
Béla

Lévay Béla
2457 Adony, Vetus Salina u. 17.