[Csaladtortenet 2] OFF OFF

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2016. Jún. 12., V, 17:06:56 CEST

Kedves Listások!
A nővérem befizetett egy csoportos Erdélyi utazásra 2016 július 2-8-ig, 60000 ft (busz-szállás, étkezés,este meleg étel, délben szendvics, bőséges reggeli).
Hiányzik 1 fő a teljes létszámhoz. Nem családkutatós turné, hanem kirándulás. Szervező: Geréb Tünde.
Ha valakit érdekel a dolog, akkor sürgősen írjon nekem én meg továbbítom a testvéremnek. (Azért szervezkedünk, mert, ha hiányzik egy fő, akkor a többiek között osztják el a hiányzó egyén részvételi díját, azaz annyival többet kell fizetniük. )
Üdv
Zsuzsi
(CsBZs)

Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek,Perschmann,   Czakó,   Gay,Gönczy/Gönczi, Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)