[Csaladtortenet 2] Gondy-Egey fényképészeti müintézete (könyv) 1865-1909

Jóna Sándor js at visionlaser.hu
2016. Jún. 13., H, 20:32:19 CEST

Kedves Mária!

Köszönöm én is a linket.
A szerző Szabó Anna Violával kapcsolatban vagyok, de ő még nem értesített a javított kiadás közzétételéről.
Segítettem neki a Jóna családot és a Gondy-Jóna-Reke kapcsolatokat érintő részek pontosításában a
debreceni cívis Jóna-családfámban összegyűjtött adatokkal /167-es jegyzetszámnál a végén/.
(A Reke-vonal, Albert és leánya Piroska Róza sorsa egyelőre tisztázatlan.)

A könyv alapos, igényes munka, akárcsak a honlap.

Üdvözlettel,
Jóna Sándor