[Csaladtortenet 2] honfitársainkat keressük

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2016. Jún. 18., Szo, 18:56:05 CEST

Kedves Márta!

Szerintem érdekes és hasznos lehet ezeket az adatokat kigyűjteni.

Üdv: Szabolcs

---
Kedves MACS-Tagok!
Friss tag vagyok. Nincs semmilyen kutatási tapasztalatom, ezért a
véleményeteket kérem a következő lehetséges adat-forrásról:
Magyarok Világszövetségének lapja volt régen a Magyar Hírek, főleg a
külföldi magyarok körében terjesztve. Ennek rendszeres rovata
volt a ?Honfitársainkat keressük?.  Itt mellékelek egy példát:
1976 márciusi Magyar Hírek egy ilyen oldalát.
Tartalmazhat ez a rovat kutatók számára érdekes ? máshol meg nem található
? olyan infókat, kiegészítő adatokat, ami miatt érdemes lehet
ezek összegyűjtése. Vagy ez laikus elképzelés?
(Ha van benne fantázia, akkor a Rovatra vonatkozó lapszerkesztőségi
irattári anyag   is érdekes lehet?)
üdv Varga Márta