[Csaladtortenet 2] Kisbér és környéke

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2016. Jún. 28., K, 17:00:10 CEST

Kedves Magda!

A Győri Egyházmegyei Levéltárat telefonon is el tudod érni. Telefonszámát
itt megtalálod

http://gyeleveltar.hu/?q=node/4

A jobboldalon található település listára kattintva láthatod, hogy Kisbér
halotti anyakönyvei is kutathatóak / igaz csak fizetős formában /.
A lényeg, hogy vannak halotti anyakönyvek is.

Etével kapcsolatos kérdésedre : nekem úgy rémlik az Etén élt kevés
katolikust a szomszédos Császáron / is / anyakönyvezték.

Üdv.
A Éva