[Csaladtortenet 2] rákok

Dr. Szegõ Ágnes orban_99 at yahoo.com
2016. Már. 4., P, 18:57:50 CET

Kedves Rokonkeresők,számomra is az a legnagyobb élmény, ha élő rokonokat találok. Sok izgalmas történetem van az utóbbi 12 évről ez ügyben is. Legnagyobb szám volt, amikor amerikai rokonaim megtaláltak a Jewishgen-en keresztül. Egy hónapos izgalmas nyomozás volt, amiben Beth Long is sokat segített, onnan kb. 80 élő rokon került elő, köztük 35 másodunokatestvér.Sajnos holokauszt túlélők leszármazottainak, mint nekem is, az egyik legfőbb ilyen lehetőség a Yad Vashem Intézet Page Testimony-jai. Igy is előkerültek rokonok, de még jó pár úton is, többek között egy kedves MACSE tagon keresztül is.A további kapcsolat már nem ezen múlik.Szegő Ágnes