[Csaladtortenet 2] MACSE ELŐADÁS

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2016. Már. 6., V, 20:52:47 CET

Lacikám, ha annyit kérhetnék, hogy legközelebb a "március 9-én lesz
megtartva" helyett, ha azt írnád, hogy "március 9-én tartjuk meg". Ne vedd
kekeckedésnek, csak ugye mi is az első jelző a mi egyesületünk
elnevezésében?
NJ

Ezt az e-mailt egy Avast védelemmel rendelkező, vírusmentes számítógépről
küldték.
<#DDB4FAA8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>