[Csaladtortenet 2] Wack család

Andrea Forgó bumacs at yahoo.co.uk
2016. Már. 7., H, 22:53:38 CET

Kedves Tagok!

abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy hátha van valami jó ötletetek, hogyan folytassam a kutatást.

A Wack családot kutatom, akik a mai Szerbia területén éltek.
Amit tudok:

Wack Ilona (néhol Wach) Ókéren született 1886/05/29-én. Evangélikus. (ő katolikushoz ment férjhez, és az gyerekeit megtaláltam Ókéren a Kalocsai Egyházmegyei Levéltár oldalán)

Az apja Wack Frigyes REF, tímárként dolgozott, és volt háza Kiskéren, Molnár u. 7. kb. 1852 -ben született, de nem tudom hol és hogy pontosan mikor.
Wack Ilona anyja Jahn Erzsébet, aki kb 1863-ban született.

Mivel Ókért kutattam, úgy emlékszem (ez nem ma volt, hogy eddig eljutottam) a házasságból tudom, hogy az apja Wack Frigyesnek Wack Jakab volt és az anyja Róth Zsuzsanna.

Na itt akadtam meg.
Mostanában találtam a myheritage oldalon egy olyan családfát, ahol van egy Wack Jakab és egy Róth Zsuzsanna Kiskéren, ahol Wack Jakab született 1819/01/02-án Kiskéren, viszont amíg nem tudom megtalálni ennek a Frigyesnek a születési anyakönyvét, nem tudom biztosan összekapcsolni a családot. Pedig élek-halok érte, mert ennek a Wack Jakabnak fent van az 1300-as évekig a családfája. De aki a családfát csinálta, sajnos semmit nem tudott nekem segíteni, azonkívül, hogy láthatom a családfáját... (sem a Frigyes születését, sem a házasságlevelet a Róth Zsuzsának és a Jakabnak.)

A Kalocsai anyakönyvek között - ugye csak katolikusok vannak,  Kiskér meg egyáltalán nincs. Sajnos a MOL-ba nem nagyon tudok munka mellett elmenni.
Ha jól tudom, régen Kiskér Nagykérhez tartozott. Vannak ott egyáltalán evangélikus anyakönyvek vajon?

Várom, ha valaki tud segíteni valahogyan.
Köszönöm!

Andi