[Csaladtortenet 2] Windows 10

Bogdy bogdysign at gmail.com
2016. Már. 10., Cs, 21:58:46 CET

Kedves Mindenki, talán a témához tartozik, most kaptam - bár nem először,
megjelenése után hamarosan kezdett keringeni - nem véletlenül!
Alapbeállításon nem szabad hagyni, aki nem ért hozzá; kérjen szakértőt!

  A malac gondolkozik az ólban: "Milyen jó életünk van itt! A gazda etet,
> [...]
> például   ügyfeleink   vagy   a  szolgáltatás védelme  érdekében."*
>

>     *Felfogtátok,   hogy   ez   mit jelent?   A  családi fotóinkhoz is
> hozzá fog férni   a  Microsoft   - és  mindaz,   akivel ezeket az
> adatokat   közölni akarja...*
>
> *Erről mindenkinek tudnia kell,   mert ha ennek  a tudta nélkül telepíti
> a  Windows 10-et,   erősen ki lesz   szolgáltatva...**     Sőt,
> öntudatlanul,   érdekei ellenére,   építőköve,   majd   áldozata lesz   a
> totális diktatúrának,   amely   csak eszközeiben tér el   a  korábban

​Az a gondolkodó ember, akit a politikai hírek nem érdekelnek, azt
gyermekei, unokái jövője sem érdekli! ©
The thinking man who is not interested in political news, does not care
about his children and grand children's future! ©