[Csaladtortenet 2] anyakönyvi bejegyzés értelmezése

M korintosz_2 at freemail.hu
2016. Már. 11., P, 15:50:40 CET

Sziasztok, a házassági, vagy a születési anyakönyvek oldalán olyan bejegyzés szerepel pl., hogy Mh. 165/949. Biztos egyszerű az értelmezése, de nem tudtam megfejteni. A logikus az lenne, hogy az egyik házasuló halálának anyakönyvi dátuma és anyakönyvi sorszáma szerepel, tehát: meghalt 1949-ben és a halála a 165. sorszám alatt került rögzítésre, de a kerületi anyakönyvben ilyen sorszám alatt nem találtam meg a halálát. Az se egyértelmű, hogy melyik kerületi anyakönyvben kell keresni. Szóval értelmezési segítségeteket kérem. Köszönettel: Marcell