[Csaladtortenet 2] A Magyar Ipar Almanachja 1929

Földiné Csudai Henrietta csudai at freemail.hu
2016. Már. 12., Szo, 21:34:41 CET

Kedves Kutató társak, A következő bejegyzést  találtam a radixindex. hu (Berger István ifj.    Gyönk    Két világháború közti korszak        Szem. története    1 bekezdés
Forrás:
A magyar ipar almanachja / főszerkesztő Dálnoki-Kovách Jenő. - Budapest : A Magyar Ipar Almanachja Kiadóhivatala. - ill. ; 24 cm 1929. - felelős szerkesztő Ladányi Miksa ; az előszót irta Szterényi József. - 1929. - 249, 628, [4] p.
Kezdõ kötet és / vagy oldalszám:
p. 513
Forrás leírása:
Ez a kötet egyike a néhány évben megjelent almanachnak. A tételek egyik része csak az iparos nevét, iparágát és címét adja meg, másik részük a szakmai karriert, a vállalkozás fejlődését is bemutatja. Gyakran szerepel a születés éve és helye is.)A Dédipapámról van szó ebben a könyvben. Meg van ez valakinek közületek és ha igen meg tudná nézni nekem. és esetleg az erre vonatkozó oldalt(kat) elküldeni.Előre is köszönöm a segítséget. Heni