[Csaladtortenet 2] népszámlálási ívek

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2016. Már. 14., H, 21:55:14 CET

Kedves Tünde !
Régebben nekem is eszembe jutott, hogy a népszámlálási ívek fontosak
lehetnek családtörténeti kutatásban.
Nem tudok arról, hogy népszámlálási felmérő íveket digitalizáltak és
internetre feltették volna. Azt hiszem, csak a feldolgozások egy részét
digitalizálták. Alábbi hivatkozásban (lehet, hogy ismered) egy térkép
mutatja az 1857-es népsz. fennmaradt felvételi íveit. A cikk említ
offline-os kutatási lehetőséget a KSH-ban, de említik, hogy négy helyen
lehet digitalizált népszámlálási köteteket kutatni, de, mint feljebb írtam
nem tudom, hogy ez konkrétan mire vonatkozik.
http://ki.oszk.hu/kf/2013/04/a-felhasznaloi-bizalom-es-a-nepszamlalasi-adatok-digitalis-szolgaltatasa-mult-jelen-jovo-magyarorszagon-es-nagy-britanniaban/
Ü.:P.Á.