[Csaladtortenet 2] Benedek Gyula könyv keresése

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2016. Már. 15., K, 23:02:37 CET

Kedves Ferenc!
Szerintem nem erre gondolt Albert, hanem egy 2011. évben megjelent dokorija
reprintjére.
Nem lehet már kapni belőle és neten sem találtam meg nyomát.....

A Szolnoki levéltárban kutatható az eredeti dolgozat. (rengeteg névvel)

Üdv
Benke Zoli

Kutatott családnevek:
Achim, Ando, Bakabányi, Bala(j)ti,Baudrexler, Bejujszki, Belicza, Bella,
Bellaágh, Bencsik, Bencsó, Bene, Bíró, Bódi, Boták, Botyánszki, Buka,
Csibrány, Csicsely, Dencs, Dobróczki, Ficsór, Földi, Gaál, Gácsi, Gajdács,
Gálik, Gonda, Gubicza, Griecs, Gyumbjer, Gyurkovics,  Hanich, Hankó,
Haranghy, Horpácsy,  Jancsó, Kaczkó,  Kernusz, Kitzberger, Kollár,  Koszecz,
Kovácsovics, Küllinger, Kürti,  Krnács, Kvasz, Lábody, Lajkó, Lengyel,
Marik, Mézes, Miklya, Okos, Opauszki, Orvos, Patai (j), Pente, Péter,
Prisztavok, Resetar, Sári, Sas, Scheier, Selmetczy, Seres, Sipiczky, Such,
Szák, Szarvák, Szaszák, Szautner, Szénásy, Szokoly, Treffer, Treznyák,
Turner, Uhrin,Vantara, Viczián, Vrabecz, Zelenyánszki,