[Csaladtortenet 2] Ki lehet az anya ?

Bíró Márta mobima1 at gmail.com
2016. Már. 16., Sze, 19:24:53 CET

Kedves Listatársak

Szerintetek melyik nő a valószínűbb anya :)

Van egy Hanzel Mihály, aki 1887.11.21-én kötött házasságot, az akv. szerint
ekkor 22 éves volt.
Kerestem a férj születési idejét és kettőt találtam: Hanzel Mihály
 1864.09.08. és Hanzel Mihály 1865.03.31.
Ezután kiderült, hogy mindkettőnek az apja Hanzel János, csak az egyik
feleség Miklosovics Ágnes, a másiké Hanus Mária, no de melyik az igazi. Ha
az esketésnél a pap bemondás alapján írta be az életkort, gondolom neki nem
számított a fél év ide vagy oda :)
Valószínűbb az 1865-ös születésű férj, de nem szeretnék zsákutcába jutni.

Köszönöm
B.Márta

apát és két szóbajöhetőt találtam, mindkettő ugyanazon