[Csaladtortenet 2] Berze Dezsőné, Hédi

László Bocsor l.bocsor42 at gmail.com
2016. Már. 17., Cs, 19:32:50 CET

Kedves Kutatótársak!

Miután a gyüjteményemben találtam egy 2012.12.20.dátumu excelt, amelyet
Berze Dezsőné,Hédi 500 sorig megcsinált, majd szép csendesen elhunyt. Ezt
csak azért írom ide a listára, mert ezzel bizonyíthatom, hogy nem
érdemeltem ki az aranyostor díjat, mivel az elhunyt társunkat több, mint 3
évig nem zaklattam a befejezetlen indexelése miatt. Elhunyt tagtársunknak
békés nyugalmat kivánok.
Azokat a tagtársainkat, akik még nem kezdtek el indexelni, szeretném
megnyugtatni,hogy, bár nem tudom halála okát, valószinű, nem az indexelésbe
halt bele.
Tehát szivesen várjuk a MACSE teljes tagságát indexelési csapatunkba. Van
elég anyakönyvünk többszáz indexelő részére. S további lelkesítésként
értesítem a félős tagokat, hogy az indexelés a szakértő tagok segítségével
tovább egyszerűsödött és gyorsult, vagyis most már gyerekjáték. Csak egy
baja van, Csinálni kellene. Üdv. mindenkinek, Laci