[Csaladtortenet 2] segitség latin nemeslevelek forditásában...

Gertrud Eeg-Olofsson gmgaal at gmail.com
2016. Már. 19., Szo, 21:55:02 CET

Kedves kutatótársak
.
Kihez kell forduljak hogy a tulajdonomban levö latin nemesleveleket
skennelve (jóval több mint 3 MB) elküdhessem forditás céljából.

A másik kérdésem hogy ki tudna segiteni a néhai gyulai Gaál Jenö életrajzi
leirását és 1 db csoprtképet a tisztikaráról a M. Kir. Hadtörténeti
múzeuban illetve máselyen megkeresni. Odry Lehelné adta le a tárgyakat 1927
szeptember 16.án. A köszönetlevél  száma föigazgatóságtól  1285 Hadt.
Múz-1927. Magam már jártam a Hadtörténeti Múzeumba a fenti kéréssel de nem
találták a beszolgáltatott tárgyakat de még állitólag sok rendezetlen
dokumentum van az arkivumban. A fregatten kapitány gyulai Gaál Jenö az apai
ágon a dédapám. A fent idézett levelet is el tudom küldeni beskannelve de
az is több mint 3 MG.

A segítséget elöre is köszönve

Ûdvözlettel

Eeg-Olofsson