[Csaladtortenet 2] Bihar vm. könyv, - de melyik?

Peppi peppi004 at gmail.com
2016. Már. 23., Sze, 22:28:27 CET

Kedves Előd!

A többi megyénél személyi adattárnak vagy név- és címtárnak titulálták az
ilyen listákat.
Engem is érdekelne, hogy ez milyen kiadvány lehet, mert felmenőm ugyan
nincs benne, de van néhány nagybácsim, nagynénim a listában a
Berettyóújfalu-Álmosd vonalon.
(Meg szerepelnek benne Makk Károly és Konrád György berettyóújfalusi apjai.)
Ha kiderítetted, esetleg felteszed az információt a listára, és/vagy
megküldöd nekem?

A kezdőlapon szereplő aláírás szerinti "Fülöp Gabriella" jegyzi az oldalt.
Nem találkoztam még a nevével, mint kutatóéval.
A peppi megjelöléssel viszont már régebben találkoztam, de nem én vagyok az

Üdvözlettel:
Csontos Péter