[Csaladtortenet 2] Szerbia, Ficsor, Medveczky, Veszprém

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2016. Már. 26., Szo, 12:19:25 CET

Kedves Listatagok!

Szerbia ügyben nem sokra jutottam, köszönöm mindeekinek, aki válaszolt!

Kiskunhalas állami halotti anyakönyvében találtam:
1926. 6. 29.
Ficsor István, rkat, 62 éves, felesége Molnár Etelka, szülei néhai
Ficsor András, és néhai Szirom Anna, meghalt gyomor bélrák miatt.

Kovácsné Erzsikének!
Makó rkat anyakönyveiben online kutatásban láttam Medveczky nevűeket,
nem volt időm kiírni, de van hozzá mutató, könnyű megtalálni online
anyakönyvi keresésben.

Szeretném megkérdezni, hogy a Veszprém megyei levéltárban lehet-e
kutatni az állami anyakönyveket?
Legutolsó infóm az volt, hogy nem.

Üdv, Zsolt!