[Csaladtortenet 2] Mojsisovics Gyorgy

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2016. Már. 26., Szo, 17:06:26 CET

Tanultam ugyan németül, de ezek a rövidítések...
http://data.deutsche-biographie.de/rest/sfz64262.pdf

Az első gyermek Mojsisovics Ágoston, a második Mojsisovics Edmund. De
hiányzik Natália és László (az anya gyászjelentésén találtam). Melyikük
házassága gyermektelen? Amit eddig találtam, az, hogy kettejük nevében
is szerepel az Agost keresztnév. Szerintem a muzsikus Roderich a
magyarul is ismert Ágostonnak volt a gyermeke (anyja Schörer Lili).
Ágoston többi keresztneve fellelhetetlen. Mit lehet még a fenti linkből
kibogozni?

Az ansestry.de lapon hiányoznak az osztrák bejegyzések. Roderich példáuk
egy németországi telefonkönyvben jelenik meg...      Üdv, János